tirsdag 6. mars 2018

Mixed media ..en utfordring i blått svart grått hvitt og beige

I dag hhar  jeg  lagd et  mixed media bilde ..ikke  ofte jeg  gjør det  lenger  så er visst  litt ute av trening ..men det  gikk seg  til etter hvert ..bildet er  tatt  fra  hagen .Passet fint i  brytningen  mellom  vinter  og  vår.
Er ed i utfordingen  fra http://scrappegarasjen.blogspot.no/2018/02/utfordring-42-fargeutfordring.html
@




rundt bildet har jeg  lagd en  romme  der jeg  har   laget  " snø "   stanset ut  fugler  designet  blåveis  som jeg har  kutta  ut. lagde  også  noen  gåsunger .  Fant  noen  små grener  fra   "søstrene  Grene "   En  gammel  blonde  og  litt metall pynt   fikk også være med :-)

1 kommentar:

  1. Så fint dette var!! Tusen takk for at du er med på utfordringen vår hos Scrappegarasjen!
    klem, Synnøve

    SvarSlett

Kort med folie-tape

I dag har jeg prøvd meg på  folie-tape. Mitt barnebarn fyller 17 år og gutter i den alderen syns jeg er veldig vanskelig å lage  kort til. ...