fredag 9. mars 2018

Dekorert pose

Maling  med  kaffe og  te..

Dette  ble  en  dekorasjon med  mixed  media  som teknikk, Jeg har for det  meste  brukt  te og  kaffe som  maling her. Jeg  rev opp teposene  og helte ut teen.Deretter   rev jeg opp flere av teposene  og brukte som bakgrunn. Deretter  hadde  jeg  noen  teblader  i  pastaen  for  å få  litt effekt  i bakgrunnen. Deretter  hadde  jeg  litt  kaffe som  jeg lot renne  litt   over det  hele.  Malte   blomstene   ..noen med te  og  andre  med  kaffe..og hadde  også litt  distress ink  i  fired brick ..  Blomstene  fikk også  noen tørkede  teblader  i  midten. Et par sugerøt fikk  plass under  blomstene og  en   liten   "blonde"  bak paret..der  jeg  også  malte  hjertene   med  kaffe.
Dette er en  utfordring   hos http://www.kreativscrappingblogg.no/2018/03/utfordring-3-papirpose.html








1 kommentar:

  1. Utrolig flott papirpose:) Takk for at du er med på vår utfordring hos Kreativ scrapping:)

    SvarSlett

Kort med folie-tape

I dag har jeg prøvd meg på  folie-tape. Mitt barnebarn fyller 17 år og gutter i den alderen syns jeg er veldig vanskelig å lage  kort til. ...