torsdag 15. mars 2018

Dekorert pose 2

I dag  har jeg laget en   ny dekorert  pose...
Her har jeg  først  laget   bakgrunnene  i akvarell ..den  mørkeste  med   plastfolie teknik  slik at det ble  mønster...S klippet  jeg ut deler  i  kaffe filter   malte de med  akvarell farger og  bygde opp påskeliljer  og  tulipaner  med dem. Til sutt  limte  jeg  på  blomster  og et  gult/ lilla  panel som jeg hadde  laget til et annet  kort.. .
Utfordringer:http://papirlosjen.blogspot.no/2018/03/03-mars-pastell.html




3 kommentarer:

  1. Nydelig pose! Får skikkelig vårstemning. Takk for at du deltar i Papirlosjen sin utfordring #pastell. Klem fra DT-Synnøve

    SvarSlett
  2. Eg fekk virkelig påske og vårfølese av posen din. Så kjekt at du har laget blomstrene selv, de var nydelige. takk for at du deltar hos papirlosjen - klem DT-Anita

    SvarSlett
  3. Nydelig pose. Takk for at du deltar i Papirlosjen sin utfordring. DT Ovedia Therese

    SvarSlett

Kort med folie-tape

I dag har jeg prøvd meg på  folie-tape. Mitt barnebarn fyller 17 år og gutter i den alderen syns jeg er veldig vanskelig å lage  kort til. ...