søndag 18. februar 2018

Nøkkel-tavle

Dette  var  ment  å  bli et  kort ...men ettersom  jeg jobba med syns  jeg det  passet bedre  som  et bilde  og  når det  var  ferdig  fant jeg ut  at  om  jeg  limer det  på en  canvas-ramme ,kan  jeg sette  på  noen  kroker ...så har vi en nøkkel-tavle. Her  har  jeg  brukt  Distress oxide i fargene cracked  pistachio, spiced marmelade og  faded  jeans på bak grunnen ..deretter  skåret ut   hjerte  nøkkel  og bokstaver  med  cricut  kuttemaskinen  min.
Er med  i utfordingene  oransje,turkis,lime..og/eller hjerte  fra http://rubberdance.blogspot.no/2018/02/rubber-dance-february-challenge.html
og http://papirplaneten1.blogspot.no/2018/02/februar-utfordring.html


3 kommentarer:

  1. En fin kreasjon i en fin fargesammensetning:)
    Ønsker deg en fin dag:)
    Clemzy Karin D

    SvarSlett
  2. Great creation! Thanks for joining the Rubber Dance challenge! xx Susanne.

    SvarSlett
  3. Veldig fin nøkkel tavle. Veldig fint med den nøkkelen og hjertet, og så likte jeg veldig godt bakgrunnen din. Jeg elsker Distress Oxide :)
    Tusen takk for at du deltar i Rubber Dance utfordringen denne måneden.
    Klem, Anita xx

    SvarSlett

Kort med folie-tape

I dag har jeg prøvd meg på  folie-tape. Mitt barnebarn fyller 17 år og gutter i den alderen syns jeg er veldig vanskelig å lage  kort til. ...