torsdag 11. januar 2018

Kort i lilla,oliven-grønt og blått

Dette  er  en ny  kort type  for  meg, men artig  å lagge  medaljong.  Litt utfordrende  var det  også   med denne  fargekombinasjonen ..lilla oliven- grønn og  blått.  Ikke så lett å se  men det  bakerste  panelet  er  mørk blått. også litt   blått  i sommerfuglen  som er   faget  met  alkoholblekk  på  glossy  papir i fargene  lilla, lys grønn og blått.
Dette er en utfordring  hos http://rubberdance.blogspot.no/2018/01/rubber-dance-january-challenge.html





 Kuttet ut  alt med   cricut  kutte maskin.

3 kommentarer:

  1. What a super beautiful card! Thank you for joining the Rubber Dance January challenge! xx Susanne.

    SvarSlett
  2. This is fab, I love your medallion! Have a very happy weekend, and thank you for joining in with our challenge at Rubber Dance. Sue xx

    SvarSlett
  3. Etn spennende og fint kort:)
    Gøy å prøve noe nytt, og når ressultat blir så bra, er det jo gøy:)
    Ønsker deg en fin dag:)
    Clemzy Karin D

    SvarSlett

Kort med folie-tape

I dag har jeg prøvd meg på  folie-tape. Mitt barnebarn fyller 17 år og gutter i den alderen syns jeg er veldig vanskelig å lage  kort til. ...