fredag 12. april 2019

Lollipop kort...min konfirmant-vri



Jeg  fikk en bestilling. på konfirmant  kort. Så da tenkte jeg at jeg hadde. lyst til å  prøve en
 lollipop -versjon.
Jeg  valgte. å bruke  lys lilla bazzil og  et ark med. konfirmasjon. fra Panduro på vimpel-taggen .Ramme rundt bilde  tekst og pynt  i gull .
For å få skrive-felt  lagde jeg  et sirkel-kort somm jeg. monterte. på  baksiden. Jeg. lagde en  penge lomme  og skrivefelt innni. Monterte på magnet til lukking av  bak-kortet.
Dette  kortet  er en. utfordring. hos
:http://www.kreativscrappingblogg.no/2019/04/utfordring-4-konfirmasjon.html
http://scraptherainbow.blogspot.com/2019/04/utfordring-11-konfirmasjon.html






4 kommentarer:

  1. Kjempeflott Lollipop kort i herlige farger. Smart løsning på pengelomme.
    Takk for ditt bidrag hos Scrap the Rainbow
    DT Jorunn Elin

    SvarSlett
  2. Lekkert lollipopkort. Takk for bidraget hos Scrap the Rainbow

    SvarSlett
  3. Så flott lollipop kort, flotte farge og personlig med bilde på :)
    Takk for at du deltar hos Kreativ Scrappimg
    Klem fra Inger Marie (DT

    SvarSlett
  4. Så fint kort! Takk for at du deltar i utfordringen hos Kreativ Scrapping. Hilsen DT Ida Kristin :)

    SvarSlett

Kort med folie-tape

I dag har jeg prøvd meg på  folie-tape. Mitt barnebarn fyller 17 år og gutter i den alderen syns jeg er veldig vanskelig å lage  kort til. ...