mandag 22. januar 2018

Basseng-kort

Et litt " uvanlig " kort  herfra  i dag .Min  søster  har  vært  på varmtvanns-trening  i   20 år..og   nå som  treneren  deres  fyller 50...lurte  hun  på om jeg  kunne lage et  kort som  passet. Med hoppende,svømmende,dansende   pratende damer.... måtte ha det  om  4 dager....ja vel...hjelp dette  var ikke  lett  så jeg  tenkte  og funderte  et  par dager lette  på nettet etter ting  jeg  kunne  bruke...og fant en god del...så var det  kort- typen da?? Tenkte at det  måtte være  et kort som  ga  litt  rom  ...og kom fram til et  bend-it   kort og et easel  kort  som  jeg monterte    bend -it-kortet på.
Jeg kuttet ut  50 år  og  brukte diesen  " de beste  gratulasjoner"  og en   hjørne dies.




1 kommentar:

  1. For et utrolig stilig og kreativt kort. Dette var herlig laget og perfekt til den som skal ha det!

    Takk for at du deltar i januar-utfordringen hos Scrappelyst.

    SvarSlett

Kort med folie-tape

I dag har jeg prøvd meg på  folie-tape. Mitt barnebarn fyller 17 år og gutter i den alderen syns jeg er veldig vanskelig å lage  kort til. ...