mandag 29. januar 2018

vinter med maskerings tape

Hei igjen :-)

Her  har jeg  prøvd meg  på  en for  meg  ny teknikk...nemlig  å  lage  bakgrunn med   maskeringstape..veldig gøy  og   uventet  bra resultat :-) Jeg  rev  biter av  maskeringstape og  limte  på bakgrunnen ..så  gikk jeg  over  med  ulike  blå/grå toner av  distress ink.. Deretter  kuttet  jeg til  med cricutten. hadde  på   fugle-motivet  også cricut. Avsluttet med  litt  snø lim  nederst.
Dette er en  utfordring  hos http://papirlosjen.blogspot.no/2018/01/01-januar-vinter-bla-og-hvit.html vinter i blått og hvitt
http://papirlosjen.blogspot.no/2018/01/01-januar-vinter-bla-og-hvit.html




1 kommentar:

  1. Så flott kort!
    Tusen takk for at du var med på utfordringen hos Papirlosjen, bli gjerne med på vår utfordring nå i februar også.
    Smil fra DT-Ane Lene

    SvarSlett

Kort med folie-tape

I dag har jeg prøvd meg på  folie-tape. Mitt barnebarn fyller 17 år og gutter i den alderen syns jeg er veldig vanskelig å lage  kort til. ...