søndag 28. januar 2018

Kort til 80 års jubilant

Jeg har en  venninne i England  som spurte meg om jeg kunne  lage et  kort til hennes  far som fyller  80 i  februar.Han er en  ivrig  golfer ( på golfbanen 4-5 ganger i uka) så da   tenkte jeg at et  golf  kort kunne passe. Fant en svg  fil og skjærte ut denne  på cricut maskinen min. Hun ville ikke  ha  noe  pynt  baksiden  så der  lagde  jeg  bare et  skrivefelt. Dette er en  utfording  hos https://papirdesign.blogspot.no/2018/01/januarutfordringen.html  dagen er din .
.

2 kommentarer:

  1. Kjempestilig kort! Passer jo perfekt til mottaker :) Takk for at du deltar hos Papirdesign!

    SvarSlett
  2. Stilig kort!
    Takk for at du deltar hos Papirdesign.
    Dt-Merete

    SvarSlett

Kort med folie-tape

I dag har jeg prøvd meg på  folie-tape. Mitt barnebarn fyller 17 år og gutter i den alderen syns jeg er veldig vanskelig å lage  kort til. ...