fredag 26. juli 2019

Bakgrunn

Det er en god stund siden jeg har . postet noe her ..og det er ikke fordi  jeg ikke . hobbylerer..det er fordi jeg . lager  andre ting enn  kort.. Det er så deilig å holde  på ute . nå på sommers-tid  og derfor ned-prioriterer jeg . hobby rommet litt .
men  nå har jeg . vært litt der og . jobbet fordi det . var en del bursdager  og barnedåp..så da trengte jeg  et  kort eller 2..


Det er ikke kortene . jeg  vil vise dere denne gangen ,men . noen . bakgrunner . jeg . lagde  til et   maritimt . kort ...det er bare . forsiden  på kortet  jeg har . laget . ferdig . resten  kommer  etterhvert :-) Stemplene er . gamle ...fra . ca  2010  .


Er med i  utfordring . hos https://scraptherainbow.blogspot.com/2019/06/utfordring-juni-juli.html





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kort med folie-tape

I dag har jeg prøvd meg på  folie-tape. Mitt barnebarn fyller 17 år og gutter i den alderen syns jeg er veldig vanskelig å lage  kort til. ...