onsdag 13. februar 2019

Sommerfugl kort




I dag har  jeg  lekt meg med Distress oxide putene. Da jeg  fikk fargene jeg var ute etter fant  jeg en av sommerfugl diesene  og kuttet ut. Deretter brukte jeg en  stensil jeg hadde  laget   av  sommerfugler i  forskjellige str. og  spredte de  litt utover  bakgrunnen .  så formet jeg  sommerfuglen  og  satte den på tilbake til  arket. og fant et koselig stempel ...
Følger denne  utfordringen http://scraptherainbow.blogspot.com/2019/02/utfordring-9-bingo.html
Der jeg har  valgt  stensil, diecut og blonde 






2 kommentarer:

  1. Så flott form på kortet ditt og herlig måte du har brukt stensil på og fått plassert den store sommerfuglen på
    Takk for ditt bidrag hos Scrap the Rainbow
    DT Jorunn Elin

    SvarSlett
  2. Jeg er veldig svak for slike kort som dette, Kjempe flott er det, Takk for ditt bidrag til Scrap the Rainbow sin utfordring, klemm jorunn

    SvarSlett

Kort med folie-tape

I dag har jeg prøvd meg på  folie-tape. Mitt barnebarn fyller 17 år og gutter i den alderen syns jeg er veldig vanskelig å lage  kort til. ...